BOB HOFFMAN // Marsbéli marketing

Nincs értékelés

Szókimondó, provokatív könyv a marketing mai állapotjáról. Csak erős idegzetűeknek!

Elérhetőség ›› VAN RAKTÁRON! ‹‹
2 900 Ft –15 % 2 460 Ft
1+1 akció

Most minden megrendelés alkalmával Reklámtörténet-noteszt adunk ajándékba! (Figyelem! Ehhez a noteszt is be kell tenned a kosaradba! Az „Egyebek” kategóriában megtalálod:)

BOB HOFFMAN // Marsbéli marketing
Nincs értékelés
bob cover 1
TUTISÁG 1 + 1
2 900 Ft –15 %

MARSBÉLI MARKETING
avagy hová tűnt a józan ész a reklámiparból?
 

„Napjainkban a marketingszakma elképesztő mértékű tévedésben él. Hogy ez miben nyilvánul meg? A márkák szerepének aránytalan eltúlzásában; a reklámügynökségek szerepének szétzilálásában; hogy a szélhámosságot trendnek tekintjük; hogy a világ legerőteljesebb fogyasztói csoportját figyelmen kívül hagyjuk; hogy elhisszük a közösségi média marketingálmait, és hogy behálóznak bennünket a csaló és korrupt digitális reklámok. Elég gusztusos a menü kínálata. Nos, az én feladatom, hogy beledöfjem a villámat e sok finomságba.”

A Marsbéli marketing a kaliforniai reklámszakember, Bob Hoffman – más néven: Ad Contrarian [reklámos lázadó] – blogjának , cikkeinek és előadásainak sajátos gyűjteménye. Nyers, indulatos és szókimondó szövegeket tartalmazó írás. Minden marketinges és reklámos számára felkavaróan tanulságos olvasmány.

„Vitriolos, de őszinte" – The Wall Street Journal

„Elbűvölően pimasz" – The Time Inc.

„A digitális hype vad kritikusa" – Financial Times