BOB HOFFMAN // Marsbéli marketing
Szókimondó, provokatív könyv a marketing mai állapotjáról. Csak erős idegzetűeknek!
avagy hová tűnt a józan ész a reklámiparból?
„Napjainkban a marketingszakma elképesztő mértékű tévedésben él. Hogy ez miben nyilvánul meg? A márkák szerepének aránytalan eltúlzásában; a reklámügynökségek szerepének szétzilálásában; hogy a szélhámosságot trendnek tekintjük; hogy a világ legerőteljesebb fogyasztói csoportját figyelmen kívül hagyjuk; hogy elhisszük a közösségi média marketingálmait, és hogy behálóznak bennünket a csaló és korrupt digitális reklámok. Elég gusztusos a menü kínálata. Nos, az én feladatom, hogy beledöfjem a villámat e sok finomságba.”
A Marsbéli marketing a kaliforniai reklámszakember, Bob Hoffman – más néven: Ad Contrarian [reklámos lázadó] – blogjának , cikkeinek és előadásainak sajátos gyűjteménye. Nyers, indulatos és szókimondó szövegeket tartalmazó írás. Minden marketinges és reklámos számára felkavaróan tanulságos olvasmány.
„Vitriolos, de őszinte" – The Wall Street Journal
„Elbűvölően pimasz" – The Time Inc.
„A digitális hype vad kritikusa" – Financial Times
Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!