RICHARD SHOTTON // Döntésgyár

Nincs értékelés

25 viselkedéstorzító hatás, amely befolyásolja vásárlási döntéseinket. 

 

Elérhetőség ›› VAN RAKTÁRON! ‹‹
6 990 Ft –19 % 5 660 Ft
1+1 akció

Most minden megrendelés alkalmával Reklámtörténet-noteszt adunk ajándékba! (Figyelem! Ehhez a noteszt is be kell tenned a kosaradba! Az „Egyebek” kategóriában megtalálod:)

RICHARD SHOTTON // Döntésgyár
Nincs értékelés
shotton cover 1
TUTISÁG 1 + 1
6 990 Ft –19 %

DÖNTÉSGYÁR
25 viselkedéstorzító hatás, amely befolyásolja vásárlási döntéseinket

A Döntésgyár áttekintést ad arról, hogy a viselkedéstudomány eredményei miként alkalmazhatóak a reklám és a marketing világában. A viselkedéstudománynak

fontos területét képezi a döntéshozatal tanulmányozása, ezért talán nem meglepő, hogy a téma a hirdetők és a reklámkészítők érdeklődésére is számot tarthat; segítségével hiteles és megbízható magyarázatot kaphatunk arra, hogy vajon milyen tényezők befolyásolják fogyasztói döntéseinket, miért választunk és vásárolunk meg bizonyos termékeket.

„Ez a kötet a fogyasztói magatartás megértésének Haynes-kézikönyve. Tessék vásárolni belőle egy példányt, és aztán venni még egyet, amit oda lehet adni a marketingszakmában dolgozók 97%-ának, akik túl fiatalok hozzá, hogy emlékezzenek rá: mire is való az a fránya Haynes-kézikönyv.”

Rory Sutherlanda Spectator rovatvezetője és az Ogilvy & Mather alelnöke 

„A viselkedéstudomány évtizedek óta segít bennünket, hogy jobb, okosabb döntéseket hozzunk. Richard Shotton könyve megmutatja, miként lehet Daniel Kahneman és Richard Thaler Nobel-díjas pszichológusok meglátásait nem csupán a marketingkommunikáció területén, de a hétköznapi döntéshelyzetekben is hatékonyan alkalmaznunk.”

Dominik Imsenga Chief Behavioral Officer és Bogár forradalma című könyvek szerzője